Nya kroppsprodukter

Datum: 2011-05-13 Tid: 20:58:57
Har haft en toppendag på jobbet idag, en massa shoppingsugna kunder, tiden har bara sprungit iväg. Vi har även fått in en massa härliga nyheter från bla Biotherm. Och jag vill ha allt! De luktar ju så gott!

Hade sån tur att min kära mamma tittade förbi på jobbet och då tittade jag på henne med min rådjursögon och frågade snällt om hon ville köpa mig en stor flaska med bodylotion från serien Biotherm "Eau Pure". Och det ville hon ju så klart, tack världens bästa och snällaste mamma!
Den vanliga storleken på den är 200 ml och de vi har fått in just nu är på 400 ml med pump. En sån här måste alla ha i sommar ;)
Vi får väl se om det blir fler flaskor för min del, skulle gärna vilja ha "Eau de energie" också ;) eller rättare sagt allihopa. Bodylotion kan man väl inte få för mycket av? ;)



När jag slutade vid 17.00 så kom Magnus och hämtade mig så åkte vi till Björkmans möbler och tittade på utemöbler samt beställde taklampor till köket som vi ska ha ovanför köksbordet.

Så 2 st sånna här har vi beställt....kommer förhoppningsvis att bli supersnyggt.



Plockade sedan upp mamma för att åka och storhandla på kvantum. När vi kom hem så åkte Magnus ner på posten och hämtade min nya mobil medans jag lagade mat.

Tog mig sedan en lång dusch och tog mig tid och provade en massa produkter som jag har lånat hem. Den här gången ska jag prova bla rengöring från Lancome.

Ögonremover "Bi-facil" och rengöringsmousse "Mousse Eclat".



Jag är mycket nöjda med båda produkterna, all make up försvann och jag kände mig så ren och fräsch.

Jag provade även kroppsoljan "Oil Therapy Baume Elixir" från Biotherm. Den var fantastisk på min torra hud.



Nu sitter jag och älsklingen i soffan och tittar på tv och det kommer vi att göra tills det är sovdags.

Ha en trevlig kväll......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback