Uteplats/trädäck/terass-planer

Datum: 2011-05-09 Tid: 21:50:45

Idag började jag inte jobba för än kl 12.45 så när vi hade käkat frulle vid 08.30 så gick jag ut och la mig i solen och stekte i ca 1.5 tim. Riktigt varmt och skönt. Sedan var det dags att äta lunch och göra sig i ordning inför arbetet.

Jobbade till kl 19.00, efter det svängde jag förbi pappa som hade köpt ett paket med piggelinglass till oss =) Fick även med oss lite coctailtomater, en halv vattenmelon mm.
När jag kom hem så blev det lite yoghurt och melon till kvällsmat.

Sedan gick vi ut i trädgården och mätte ut våran blivande uteplats/terass/trädäck, som ska byggas i helgen med hjälp av pappa och farbror Niklas. Längtar tills det blir klart så att vi kan få köpa snygga utemöbler.

Nu ska jag hoppa in i duschen, snart dags att sova. Ska upp redan vid 06.30 imorgon för att börja jobba vid 08.00.
Godnatt allihopa!


Kommentarer
Postat av: DAHLARNA

Hej!

Färgen på vårt hus är faktiskt färgsatt hos Alcro i deras färgsättningsprogram. Det är en innefärg som heter HÅRDROCK. Jag gillar den tokmycket & funderar på om vi ska måla om huset i det. Idag har vi en helt annan färg.... Lycka till med husmålandet.

alcro.se

2011-05-10 | 23:02:14
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback