Sport på tv´n hela kvällen

Datum: 2011-05-30 Tid: 10:49:30
Idag är det fjärde lördagen i rad som jag jobbar. Som tur är så var det ganska mycket att göra, så dagen sprang iväg. Det var en hel del evenemang i stan, bla marknad mm plus att det är löningshelg så det var rätt mycket folk i rörelse.
När jag hade slutat så åkte jag hem och så lagade vi tacos till middag. Fick besök av mamma och hennes vännina Elisabeth som fick lite fika medans vi käkade. Strax efter att de hade åkt så kom pappa förbi en sväng. Resten av kvällen tillbringade vi i tv-soffan, jag låg och läste medans Magnus tittade på både handboll och fotboll.

Imorgon ska vi åka till Gävle och förhoppningsvis köpa oss ett bord till våran nybyggda terass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback