Sminkjobb "Gör om mig"

Datum: 2011-05-03 Tid: 20:20:58
Idag blev det en lång arbetsdag, började kl 08.00 på Åhlens och slutade vid 17.00. Åkte där efter raka vägen till Ljusdal där jag skulle sminka en tjej inför ett "Gör om mig" repotage till en tidning här uppe i norr.

Hon hade fått en helt ny frisyr och ny färg på sitt hår och sen var det dags för mig att göra en snygg make up. Det blev en vågad och fräsch vardagssotning i brunt och läppar och kinder i varmt/vårigt aprikost. Snyggt!

När plåtningen var klar så åkte vi hem och började packa inför helgens utflykt till Skövde. Var helt slut när jag ämtligen fick krypa ner i sängen, somnade som en stock.

Bilder kommer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback