Påskdagen

Datum: 2011-05-01 Tid: 14:35:00

Lika underbart väder idag som resten av påsken, helt underbart. Så härligt att ha ett hus, bara öppna dörren och lägga sig i en solstol och njuta av solen och värmen. Hade lite att göra på förmiddagen, bla baka två tårtor inför etermiddagens födelsedagsfika vid 14.00.

Idag kommer mamma, pappa, farbror Niklas och hans familj. Och jag och min älskade "köksassistent" Magnus (min kära pojkvän) har gjort ordning ett riktigt dessertbord.
Satt utomhus även idag och njöt av det vackra påskvädret och mumsade i oss av allt gott som vi hade bakat och fixat. I present av Niklas med familj fick jag 1.5 tim helkroppmassage plus en ansiktsbehandling =) Ska bli superhärligt!

Vi hade en supermysig eftermiddag med släkten och till kvällen så bjöd vi hem min vän Helena och hennes kille Kris på lite grillat. De blev kvar länge, vi hade mycket att prata om. Och när man har trevligt så glömmer man oftast bort tiden och vips så var klockan tolv. Tack och lov så har jag sovmorgon imorgon, jag börjar inte jobba förän kl 12.00 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback