Jakten på den perfekta klänningen fortsätter

Datum: 2011-05-24 Tid: 21:06:50
Ledig för andra dagen i rad, men inte får jag någon sovmorgon för det. Utan kl 06.00 ringde min väckarklocka, då var det dags att göra sig i ordning. Kl 07.00 satte vi oss i bilen och åkte till Skavsta/Nyköping. Pappa och Magnus  ska åka till Tyskland i några dagar. När jag hade lämnat dem så åkte jag till Skärholmen C för att fortsätta jakten på den perfekta klänningen, men där hittade jag heller ingenting....Vad ska jag ha på mig? Panik....det börjar ju närma sig.

Åkte hem och käkade lite lunch och städade klart det sista innan jag fick besök av min vän Anna och hennes familj. Trevligt att få träffas, även om det bara blev en snabbis. För det var ju inte igår. När de hade åkt så drog jag in till stan för att träffa Donna. Vi gick och käkade middag på Thaitigern på Hornsgatan som är hur trevligt som helst. Och maten får mig att drömma mig bort till Thailand, helt fantastisk. Åh så gott! Vi satt där länge och pratade om allt mellan himmel och jord. Mycket trevligt =)

När jag kom hem igen så kröp jag ner i ett bad (får passa på när man är här, njuta av ett badkar, då vi inte har något i huset). Låg där och läste länge, tills vattnet började bli kallt då var det dags att kliva upp. Har nu satt mig i soffan framför tv´n och med datorn i knät för att söka på nätet efter en klänning, mem även där verkar det vara omöjligt att hitta något som känns bra.

Snart ska jag krypa till sängs, läsa lite innan det är dags att sova. Men imorgon blir det i allafall sovmorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback