Bakismys i hammocken

Datum: 2011-05-09 Tid: 21:41:01

Fast än jag inte drack särskillt mycket och åkte hem i skaplig tid så var jag helt död när Magnus väckte mig på söndagen. Tur att det inte blev mer, tur att man har blivit äldre och känner lite ansvar och inte flippar helt.
När jag kom till jobbet så frågade mina kollegor hur jag hade haft det, för de tyckte tyldigen att jag såg lite siten ut. Tack för det ;) hahaha!

Dagen flöt på rätt bra, hade inte så mycket kunder men det kan man ju förstå med tanke på vädret (sol och 22 grader). När jag kom hem så åkte jag och älsklingen och köpte lite bakismat (kebabrulle) och en påse (ostbågar). Sedan la vi oss i våran hammock och myste tills vi båda somnade =) Hur skönt som helst i kvällssolen....
Satte oss framför tv´n resten av kvällen och bara myste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback