Sola och bubbla

Datum: 2011-03-07 Tid: 11:21:21
När mamma och pappa hade kommit hem från Gävle och all shopping så kom de och hämtade mig. De släppte av mig vid solariet så att jag fick sola medans de åkte och handlade. Vet att det inte är det bästa att sola efter att man har varit sjuk, men jag kände mig så otroligt blek, ful och äcklig idag så det var nödvändigt. Plus att jag har inte legat i ett solarium sen jag vet inte när.

Efter middagen så tog jag mig ett långt och skönt bad i mamma och pappas bubbelbadkar, hur skönt som helst. Låg där och läste bok och bara njöt.
Vid 21.00 så ringde Magnus och sa att han var på väg hem från jobbet, så han plockade upp mig så åkte vi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback