Snart är gymmet klart =)

Datum: 2011-03-04 Tid: 10:39:32
Nu har vi äntligen fått stereon och alla högtalarna på plats och vilket grymt ljud vi fick i vårat gym Jag kommer att älska att träna där nere. Det bästa som finns är ju att ha hög musik pumpande i bakgrunden medans man kör både kondition och styrka. Jag blev så sugen att köra igång....Nu vill jag ha alla mina träningsmaskiner mm på plats.

Vi satt och letade planscher på nätet igår som vi tänkte rama in och sätta nere i gymet. Få lite inspiration och bli lite motiverad är ju inte helt fel ;)
Golvet hoppas jag på att vi ska kunna köpa när vi åker hem från Skövde. Vi har sett ett grymt snyggt, svart gummigolv som vi ska ha.

Kommentarer
Postat av: Victoria

2011-03-04 | 11:38:38
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback