Skövde here we come.....som jag har längtat!

Datum: 2011-03-17 Tid: 10:23:20
Åkte med Magnus ner till Bollnäs i morse, hoppade av hos mor och far. Gör mig i ordning där innan det är dags att gå coh jobba vid 10.00. Hade med oss vår lille Snuttan som ska få vara hos mamma och pappa över helgen medans vi är bortresta.

Idag har dagen gått rätt så fort, har hela tiden väntat på att klockan ska slå 17.00 och att Magnus kommer och ska hämta mig och vi börjar vår resa söderöver. Åkte förbi mor och far för att hämta lite saker och då bjöd de på mat och det var ju toppen så slipper vi stanna efter vägen och käka.

Vid 18.00 kom vi iväg, det var jag som började köra men strax efter Uppsala så tog Magnus över och körde hela vägen till Skövde. Och tur var väl det, för shit vilket skitväder vi hamnade i. Först så regnade det och sedan så kom snön, det var precis som att köra i en popcornpåse....kaos! Så resan tog lite längre än planerat, så vid tolv rullade vi  in i Skövde. Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback