Sista feb

Datum: 2011-03-01 Tid: 10:55:14
På eftermiddagen fick jag besök av min kära pappa, som hade köpt med sig en massa god frukt till mig. Vi satt i soffan och tittade på skidor tills det var dags för pappa att åka hem igen. 10 minuter senare så dök min vän Helena upp. Hon hade köpt med lite fika och en "Ben & Jerry" glass till mig, tack snälla du! Jag kände verkligen att det var välbehövligt att få lite sällskap. Vi drack en massa te, snackade en massa skit och bara va. Hur trevligt som helst =)
Helena blev kvar till 20.00, det märktes att det var länge sedan vi träffades för vi hade sååå mycket att prata om och tiden sprang i väg.

Det blev en tidig kväll för mig och Magnus, vi gick och la oss redan kl 21.30 då vi båda var jätte trött plus att Magnus ska upp tidigt imorgon bitti och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback