Shoppa, Shoppa, Shoppa

Datum: 2011-03-17 Tid: 10:44:32
Trodde kanske att vi skulle sova länge idag eftersom vi hade en rätt jobbig resa bakom oss sen igår. Men Magnus han slog upp ögonen strax efter 08.00. Själv så låg jag kvar och drog mig till 09.00 i allafall. Sen började det rycka i shoppingtarmen....Nu vill jag åka och shoppa, shoppa i alla härliga inredningsaffärer som finns i Skövde.
Gjorde oss i ordning för att åka några mil utanför Skövde för att besöka ett stort shoppingmecka som heter "Hem och hobby", där det gick några tusen på en massa fina saker till vårat fina hus.




Nästa stopp var ett shoppingområde i Skövde där vi bla besökte "Chilli", "Mio", "Plantagen", "Biltema" mm. På Mio beställde vi ett nytt vardagsrum som kommer i början på april. Ett högblankvitt satsbord, som jag velat ha länge nu. Och det var jag tydligen inte ensam om, Mios centrallager hade beställt hem 1.500 st och av dem fanns det bara 2 st kvar att beställa...så snacka om att vi hade tur ;)

Sedan gjorde vi stan och alla butiker runt omkring. Och våran bil blev bara fullare och fullare med en massa snygga prylar till hemmet.



När vi kom hem efter flera timmars shopping så åkte jag och Magnus mamma, Rigmor och köpte thaimat som åt hemma hos dem. Åh så gott! De är så söta på "Thaihouse", restaurangen där vi handlar. De känner alltid igen mig och ska prata. De undrade vart jag hade tagit vägen, det var ju så länge sen jag var där nu osv. Ger mig en massa komplimanger, att jag är snyggt sminkad och är snygg i håret osv. Då blir det ännu trevligare att handla där ;)

Efter middagen så åkte jag och Magnus hem till Bästa Thomas och Elina som vi har saknat så mycket. Och äntligen fick vi träffa deras söta, underbara tvillingar Casper och Selma. De bjöd på te och äppelkaka =) Vi satt länge vid deras bord och pratade och myste. Det var så härligt att äntligen få träffa dem, så vi hade mycket att prata om och ta igen. Tiden gick, den gör ju lätt det när man har trevligt och vips så var klockan nästan elva och det var dags för oss att åka hem. Thomas skulle ju upp och jobba morgonen där på. Och vi ska upp och shoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback