Orkeslös och fortfarande sjuk

Datum: 2011-03-03 Tid: 12:21:12
Sov länge i morse....känns som om jag behöver det för att bli frisk någon gång.
Har haft jättejobbig hosta hela natten så både jag och Magnus har sovit så där.
Jag har inte gjort mycket alls idag, läkaren har ju sagt att jag bara ska vila och dricka. Så jag lyder snällt och har bara legat på soffan idag och tittat på flera avsnitt av "Desperate housewives". Bestämde mig för att byta sängkläder och fräscha upp lite i sovrummet, men efter det var jag helt slut och var tvungen att bädda ner mig igen.
När älsklingen kom hem så hade han köpt med sig en nygrillad kyckling =) Mums.

Kvällen var lugn, satt i soffan och myste. Tittade bla på "Halv åtta hos mig" och "Sveriges mästerkock". Säsongsfinalen av "fuskbyggarna" hade tyvärr utgått, så det blev ett till avsnitt av Desperate housewives i stället innan det var sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback