Nya snygga naglar

Datum: 2011-03-22 Tid: 18:51:08
Idag är jag ledig och det ska jag tydligen vara i 3 dagar. Jag hade i för sig gärna jobbat då alla andra jag känner gör det just nu. Men i stället så passade jag på att boka in lite vardagslyx i mitt liv. Hade tid för att få mina naglar snygga idag, hos en tjej som heter Jenny som var supergullig. Det fick bli fransk manikyr fast med vitt glitter, så snyygt och stiligt. Känner mig supernöjd just nu och jag hoppas verkligen att de kommer att hålla.

När jag var klar på stan så åkte jag med pappa och handlade. Sedan hjälptes vi åt att laga middag tills mamma och Magnus slutade jobba. Det blev helstekt fläskfilé med klyftpotatis och 2 olika såser. Vi hann även att baka en chokladkaka som vi fick avnjuta efter maten =)

Fick ett samtal idag från ett företag som jag har jobbat åt i nästan 7 år. Gjort en massa smink frilansjobb åt. De vill att jag ska komma ner och jobba tillsammans med dem 2 dagar. Göra en reklamfilm samt en stillbildsplåtning. Så nu håller jag tummarna för att min snälla chef släpper iväg mig 2 dagar =) Hoppas, hoppas....vill verkligen göra det här jobbet.

Ikväll händer det inte så mycket här hemma, slappa lite framför tv´n och bara mysa med älsklingen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback