Inventering på jobbet

Datum: 2011-03-17 Tid: 10:16:33
Inte riktigt min grej att behöva kliva upp redan kl 05.20, usch och fy vad jobbigt. Och varför jag gör det idag är för att vi har inventering på jobbet. Vi börjar klockan 07.00 och slutar kl 18.00, så vi har en lång dag framför oss. Älsklingen ska också följa med och jobba på Åhlens, hjälpa till att inventera....så det ska bli roligt.

Vi på skönhet hade ett högt tempo och blev klar först =) Yippiii! Men det var inte över för det....Utan då fick vi hoppa in på de andra områderna på varuhuset. Jag fick tex inventera mjukisdjur på barnavdelningen och barnböcker.
Vid 17.00 så började det nästan krypa i kroppen för att jag var så trött, ville bara hem och sova.

När vi kom hem så var vi helt död, men ändå så var vi tvungen att packa inför våran Skövdetripp, plocka undan, göra lunch till morgondagen mm. Jag kan ju säga att jag somnade rätt snabbt i natt och sov ritkigt tungt och skönt.

Nu vill jag att det ska vara onsdag så att vi får åka till Skövde, jag längtar sååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback