Måndag och en ny vecka väntar

Datum: 2011-06-14 Tid: 09:39:27
Usch vad trött jag var i morse och ute så öste regnet ner vilket inte gjorde saken lättare. Åkte med Magnus ner till stan för att vid kl 09.50 infinna mig på jobbet. Så himla härligt att jobba när det regnar, för då verkar alla bli så shoppingsugna (tröstshoppar kanske). Plus att det är svalt och skönt inne hos oss.

När jag slutade jobba vid 16.30 så gick jag en sväng på stan för att hitta en svart snyggväst till Magnus som han ska ha på lördagens bröllop. Och det var verkligen inte det lättaste, men till slut så hittade jag en som jag hoppas ska bli bra. När Magnus slutade vid 17.00 så plockade han uppå mig så svängde vi förbi mamma och pappa och sa hej eftersom pappa har kommit hem från Sweden Rock samt Tyskland.

Fick besök av farbror Niklas under kvällen, han kom för att leta upp lite gamla kort ur farfars gamla fotoalbum. Som han ska ha till sitt bröllop på lördag, nu börjar det närma sig......

Senare på kvällen så kröp jag och Magnus ner i sängen för att titta på film och jag lyckades även tjata till mig lite massage ;) Inte helt fel ;)
Vi såg filmen "Min låtsasfru - just go with it".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback