En härlig Linda eftermiddag

Datum: 2011-06-14 Tid: 21:45:31
Fick skjuta av pappa ner till stan, där strosade jag runt och fördrev tiden tills det var dags att gå till frissan vid tretiden. Köpte bla två stycken duschcreme från Kings & Queens, som luktar fantastiskt gott (mango och sugar), en minikalender till älsklingen och en aprikos långklänning till mig själv =)

Alla produkter från "Kings & Queens" är fri från både mineralolja och parabener. Inte för att jag bryr mig om detta, jag är bara ute efter den härliga doften.

 

 

Vid 15.00 var det äntligen dags att slå sig ner i frisörstolen och bara njuta av att se den enorma "fnaskranden" försvinna. Så nu känner jag mig sommarfräsch i håret igen. Nu är det bara några turer till solarieöarna innan jag är redo för lördag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback