Årets första cykeltur

Datum: 2011-06-10 Tid: 21:45:33
I onsdags när Magnus och jag kom hem från jobbet så käkade vi middag och sedan gav vi oss ut på en cykeltur. Första stoppet blev hos Helenas mamma eftersom vi såg att Helenas bil var där (så svängde vi in och sa hej). Cyklade sedan vidare upp till sporthallen för att kolla in bassängen, gymmet och solariet. Det såg riktigt bra ut, vi får väl se när man tar sig tid att besöka det nästa gång =)

Det var riktigt härligt att komma ut och få cykla lite, det var inte igår. Jag och Magnus köpte ju nya cyklar för ca 2 år sedan och sen dess har jag använt den ca 2 gånger. Vilket är skamligt då jag har en så snygg och grym cykel. Hoppas att det kommer att bli ändring på detta i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback