Nyklippt

Datum: 2011-07-06 Tid: 09:33:26
Idag var det inte roligt att kliva upp, upp och hoppa redan kl 06.20 det är inte riktigt min grej. Klockan 08.00 var det dags att börja jobba och kl 17.15 tackade jag för mig =) Hade sån tur idag att kag fått en tid hos frissan för att äntligen få mitt löshår inklippt. Magnus kom och hämtade mig så skyndade vi oss in på salongen där en ny tjej som jag aldrig varot hos tidigare skulle ta hand om mitt hår. Lite nervös....jag går ju alltid till Sussi el Linnea, för de vet hur jag vill ha det. Men hon var jättetrevlig, snäll och söt och håret kändes jättebra när jag gick därifrån.

Jag och älsklingen hade tänkt att köpa med oss thaimat men de hann tyvärr stänga så i stället gick vi på Roy´s och käkade innan vi åkte hem.

När vi kom hem så la vi oss ute och myste en stund i värmen innan det var dags att gå in och varva ner lite innan vi skulle sova. Åh imorgon är jag äntligen ledig....det ska bli riktigt skönt. Hoppas på fint väder så att man kanske kan få lite färg =) Känns som det jag fick förra veckan är borta =( Annars får det bli ett besök påm solarieöarna i veckan, jag kan ju inte se ut då här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback