Lördagsmys

Datum: 2011-07-12 Tid: 21:21:12
Efter att ha jobbat hela dagen i värmen så var det riktigt skönt att komma hem. Sätta igång grillen och laga lite mat som vi njöt av i solen. Åh vad härligt det är att sitta ute och käka, allt smakar så mycket bättre =)

Kött med färsk potatis, sallad, sås och en mangoröra



Blev lite rastlösa och tog en tur med bilen, åkte förbi farbror Niklas med familj idag igen. De skulle ner och bada så vi hängde med dem dit och sedan så blev vi kvar i några timmar. De hade även besök av Anna & Peter, så det var trevligt att snacka lite skit. På vägen hem stannade vi och köpte mjukglass som vi tog med oss hem och satte oss i vår hammock och njöt av.

Kvällen fortsatte med en massa mys i soffan, mumsade i oss lite lantchips och polly (provade någon ny sommarblandning, som inte var någon dunderhöjdare tyvärr).



Känns riktigt härligt att vara ledig imorgon....åh vad jag ska njuta! Jag räknar även ner mina dagar kvar till semestern. Idag har jag 5 st arbetspass kvar på Åhléns innan jag går på en välbehövlig semester, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback