2 dagar kvar......

Datum: 2011-07-14 Tid: 08:32:14
Godmorgon torsdag, det känns riktigt bra idag att veta att man har två dagar kvar att jobba innan man får gå på semester. Längtar verkligen, känner att jag är i behov av detta. Har nu jobbat heltid i 4 veckor (i vanliga fall jobbar jag 75%) och det har varit ganska tufft och ovant. Långa arbetsdagar osv, både tis och ons så har jag jobbat mellan 09.50-19.10 så kvällarna har tyvärr blivit väldigt korta, man hinner inte göra så mycket.
Men idag har jag en rätt så soft dag, börjar kl 12.30 och slutar 18.00 så nu tänkte jag njuta av solen lite på förmiddagen =) Man kan ju inte var blek när man ska gå på semester....

Imorgon efter jobbet så åker vi raka vägen ner till Skövde. Det ska verkligen bli jätteroligt och trevligt, för det var alldeles för länge sen sist.
Sen så står Smögen och Halmstad på semesterschemat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback