Söndagsjobb

Datum: 2011-01-12 Tid: 19:56:31
Magnus föräldrar är rätt morgonpigga av sig så här blev det ingen sovmorgon idag även om det blev sent igår.
Idag var det slut på min ledighet, dags att börja jobba igen. Idag jobbade jag mellan 12-16 så det gick rätt bra. När jag kom hem så hade Magnus och hans mamma skottat hela vårat tak på huset =) och Magnus pappa hade börjat med våran kamin, den behövs nämligen stylas om lite.
Själv så satte jag igång med maten, jag provade något nytt idag, ett recept jag hittat på nätet på "Kyckling i röd curry". Det blev ritkigt gott men tok för starkt även om jag bara tog hälften av den röda curryn som det stog i receptet....men nu vet jag till nästa gång, för detta kommer jag att laga igen.

Idag började nya avsnitt av "Morden i Midsomer" så det fick bli en lugn kväll framför tv´n innan det var dags att sova. Men imorgon är jag ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback