Söndagsjobb som avslutas med söndagsmys

Datum: 2011-01-30 Tid: 18:33:59
Tar tillbaka det som jag skrev igår, om att inte kunna sova längre nu för tiden. Idag sov jag nämligen till 09.30 och hade inte klockan ringt så hade jag säkert sovit än =) Hur skönt som helst....Men igår kväll höll jag mig vaken längre mot för vad jag brukar nu för tiden.

Klockan 12.00 så började jag och jobba. Och för att vara söndag så hade vi fullt ös. Det var en massa folk som ville shoppa idag =) Så mina timmar sprang iväg.

Tanken var att vi ikväll skulle bjuda mamma och pappa på middag. Men de ställde in då de tyckte att det blev för sent. Så vi får äta våran grekiska pytt själva och den underbara mjölkchokladpannacottan till efterrätt =) Mums!

Nu sitter vi och tittar på handbollsfinalen mellan Danmark och Frankrike. Och senare så blir det filmen "I rymden finns inga känslor". Lite söndagsmys med älsklingen nu när jag ska åka bort i 4 dagar. Jag åker ju till Sthlm imorgon måndag och blir borta till torsdag kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback