Shopping till hemmet igen

Datum: 2011-01-21 Tid: 21:58:28

Idag var jag tvungen att kliva upp ännu tidigare.....redan kl 06.15 väckte Magnus mig. Han börjar jobba kl 07.30 idag och eftersom vi bara har en bil idag så åkte jag med honom ner till Bollnäs (till mor och far). Tog en liten tuppplur hos dem på soffan innan det var dags att göra sig i ordning för att gå och jobba. Kl 08.45 började vårar månads morgonmöte, chefen bjöd på fika och en massa framtidsplaner mm.

Idag började våran kampanj 20% på all hemtextil och gissa om jag har shoppat (eller lagt undan rättare sagt). 1 st limegrön pläd + 3 st limegröna kuddar, 1 st ceriserosa pläd + 3 st ceriserosa kuddar. Det ska vi ha till våren, dels nere i gillestugan där detaljerna kommer att vara ceriserosa. Det limegröna får jag se vart jag kommer att ha, gästrummet? sovrummet? vardagsrummet? Snyggt kommer det i allafall att bli =)



 


Älsklingen kom och hämtade mig vid 19-tiden då jag slutade. När vi kom hem blev det lite käk och sedan satte jag mig i soffan med nya numret av tidnigen "Amelia" och tv-programet "Let´s Dance". Magnus han satte igång och oljade vårat golv i gillestugan som har blivit svartlaserat, mycket snyggt blir det.

Nu är jag sååååå trött så jag skulle kunna gå och lägga mig nu. Men det är ändå fredag och jag är ledig imorgon, så en liten stund till får jag bita ihop. Kanske lägger mig i sängen och läser =)

Trevlig fredagskväll allihopa!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback