Ny parfym

Datum: 2011-01-18 Tid: 21:32:10
Upp och hoppa klockan 07.00 det är inte riktigt min grej. Jag är ingen morgonmänniska, utan en riktigt trötter. Det var jag och lilla Julia som började så tidigt, vi plockade en massa varor på morgonen innan öppning.
Vi fick en ny parfym idag, från J.Lo "LA Glow" heter den. Påminner om en tidigare doft från Escada.

Idag fick jag min inbjudan från Kannebo, jag ska bo på Quality hotell Globen i 2 nätter när jag ska på utbildning. Men jag passar på att åka ner en dag tidigare och då tänkte jag bo i min lägenhet. Men jag tackar inte nej till några nätter på hotell sedan =) Kursen/Utbildningen kommer också att hållas på hotellet, mycket smidigt.

Idag är Magnus och jobbar på ett hem i Kilafors mellan 15-23 så när jag slutade vid 19.00 så gick jag hem till mamma och pappa och käkade.

Nu sitter jag hemma och tittar på handbollsmatchen mellan Sverige och Argentina, tyvärr ser det inte så lovande ut den här gången, men det kan ju vända.

Sedan väntar sängen och lite läsa innan det är dags att sova. Saknar min älskling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback