Gott nytt år!!!

Datum: 2011-01-12 Tid: 19:35:59
Även om det är nyårsafton idag så har vi öppet och jag ska jobba. Klev upp extra tidigt idag för att göra mig lite "extra" nyårssnygg till jobbet. Lite glitter, långa lösfrallor och glitterspray i håret så var jag redo för jobbet.
Dagen rullade på och vid 16.00 var det dags att bege sig hem, fick åka med mamma och pappa som ändå skulle hem till oss och fira det nya året.



Ikväll så blir det jag, älsklingen, pappa, mamma, min vän Helena och hennes Kris som ska fira in det nya året tillsammans. Och vi blir hemma hos oss, i vårat nya fina hem.
Jag, Magnus, mamma och pappa hjälptes åt att duka, laga mat och få allting i ordning till kl 18.30 då Helena och Kris dök upp.
Det bjöds på en välkomsdrink bestående av hallon/jordgubbs mousserande vin med frysta hallon....Mums!

Förrätt: Pappas underbara skaldjurstoast med bla räkor, musslor, vitt vin, mm.
Varmrätt: Oxfilé Provencale
Efterrätt: Gino
Kvällssnacks: Skumpa, snittar, ost och kex

Maten smakade fantastisk och sällskapet var mycket trevligt. Så vi hade en mycket trevlig, mysig och lugn kväll  tillsammans. Lite rund under fötterna blev jag nog efter all skumpa ;) hihi....men det hör till ;)

Undra vad som väntar 2011......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback