Fredagen den 7 jan

Datum: 2011-01-12 Tid: 21:20:09
Usch vad tungt det var att kliva upp i morse, speciellt när Magnus låg kvar i sängen. Han var lite krasslig och skulle bli hemma från jobbet idag. Själv så var det dags att åka och jobba kl 11.00.

Idag var det en riktigt händelserik dag på jobbet, vi har haft en massa att göra så mina timmar bara rann iväg och vips så var kl 17.00 och det var dags att åka hem.

På vägen hem svängde jag förbi mamma och pappa och snackade lite skit med dem innan jag fortsatte hemåt. Stannade på Coop och gjorde ett bokfynd, köpte tredje boken av Carin Gerhardsen "Vyssan Lull" för bara 39:- med coopkort. Så nu ska jag hem och läsa =)

När jag kom hem så hade Magnus dukat så fint och lagat tacos, riktigt fredagsmat =) Klockan 20.00 så började premiären av "Let´s Dance" och jag började även läsa min nya bok.
Tyckte att det var ett riktigt soft gäng som var med i året Let´s Dance...Anders Bagge är ju för go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback