En rygglåsning

Datum: 2011-01-18 Tid: 21:21:33
Måndag...då var det dags att jobba igen men idag har jag sovmorgon. Det är jag värd och det ska bli så skönt =)
Sov till kl 09.00, tog det sedan väldigt lugnt hela morgonen, ingen onödig stress här inte. Vid 11.30 kom min kära pappa och hämtade mig och körde mig till jobbet då Magnus hade bilen.

Slutade vid 19.00 och då åkte jag förbi min lilla kusin Bella och gav henne min gamla mobil eftersom hon hade haft sönder sin. Sedan bar det av hem och till älsklingen. Han hade fått med sig mat hem från min mamma och pappa. Så det var bara att värma i micron och äta, raggmunk och bacon, gott men inte så bra för magen som slår bakut för fet mat.

Klockan 20.00 så var det dags för en mycket spännande handbollsmatch på tv´n och under tiden fick jag skön massage av älsklingen. KJag har en låsning på högra sidan av ryggen som Magnus sedan försökte knäcka ut på massagebänken, men det gick inte. En rejäl låsning då den sitter som berget, får se om vi kan få bort den imorgon =) Gick och la oss vid 22.00, för imorgon ska jag upp redan klockan 07.00...Ångest!

Jag shoppade lite idag också, bla en ny väska, Versaceparfym, 3 par nya hotpants, 3 st nya plastskålar i ceriserosa att baka i mm, lite nya våriga servetter, en lila minikalender att ha i handväskan, en svart/grå-randig kjol.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback