En riktigt bra dag på jobbet....me like!

Datum: 2011-01-29 Tid: 23:01:19
Igår fredag hände det inte så mycket. Jag jobbade mellan 10-19, hade fullt upp på jobbet då det verkligen märktes att folk hade fått lön. Så det var roligt, dagen bara sprang iväg =)

Eftersom det var handboll på tv´n när jag slutade så fick jag gå hem till mamma och pappa och vänta på att Magnus skulle komma och hämta mig. Tyvärr så förlorade Sverige, men vi får spela om bronset på söndag i allafall mot Spanien.
Vid 20.00 så dök Magnus upp och då var vi så hungriga så det fick bli hämtmat.
Jag kände mig ganska trött igår kväll, hade huvudvärk osv så det fick bli en tidig kväll för oss.

Lördag då är jag ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback