En mysig och ledig dag tillsammans med älsklingen

Datum: 2011-01-29 Tid: 23:14:32
Förr så brukade jag och Magnus kunna sova till 10.00 på morgonen när vi var lediga. Men något har hänt, vet inte om det har med de morgonrutiner som vi har nu för tiden. Vi vaknar alltid runt 08.30 - 09.00, visst är det väl läge att kliva upp då, men det är även riktigt skönt att sova lääääänge, länge. Eller har det med åldern att göra? Man börjar ju snart närma sig tretti =( Ångest! Har önskat mig en botoxspruta av Magnus i födelsedagspresent =) Hoppas, hoppas!

När vi hade gjort oss i ordning så åkte vi ner på stan. Vi gick in på Pepes där Magnus handlade på sig en massa snyggt, bla 4 st t-shirts och 2 st lite tuffare tjocktröjor/koftor. Vi passade även på att käka lite lunch, det fick bli nachotallrik på Roy´s. Svängde förbi mamma och pappa och där fick vi besök av min kusin Krille och hans söta tjej Jennifer. Vi fikade och snackade en massa skit innan det var dags för dem att åka hem och för oss att handla.

När vi kom hem så lagade vi lite käk och städade undan här hemma, gjorde det lite myspysigt för kvällen.

Jag fick en jättesnygg och fin matta (en vit, blank ryamatta med tjocka trådar) av älsklingen idag som jag ska ha där jag står och gör mig i ordning varje morgon. Den kommer att göra sig riktigt bra där, mot det gråa golvet och gardinerna, byråerna, mm. Tack älskling!



Bilder kommer......

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova....är sjukt trött och imorgon väntar en ny arbetsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback