Så sjuk......så synd om mig

Datum: 2011-02-25 Tid: 10:05:37
Vaknade upp i morse och kunde knappt resa mig ur sängen. Ont i kroppen, ont i halsen, ont i huvudet, hög feber, svettas och frös. Vad är det för fel på mig? Det var nog inte bra att vara ledig igår, att slappna av helt. För då bröt mitt virus ut som jag troligtvis burit på enda sen i dec. Jag har nämligen kännt mig rasslig och krasslig en längre tid.

Hatar att vara borta från jobbet, jag får typ dåligt samvete. Även om Magnus övertalade mig att stanna hemma, ringa till chefen och sjukanmäla mig. Och hon förstog det, hon hade märkt att jag varit lite hängig sista tiden plus att det har varit lite mycket nu med både jobb och kurser.

Låg i sängen fram tills klockan var 17.00.....snacka om att vara helt död. Låg och tittade på bla "Gossip girl" och "One tree hill" och där i mellan så sov jag massor. Det var nog tur endå att jag stannade hemma från jobbet för när jag tänkte käka lite lunch med Magnus så svartnade det för ögonen, jag blev helt kallsvettig, likblek i ansiktet och kände att jag höll på svimma. Kroppen kunde inte bära mig. Usch vad rädd jag blev!

Senare på kvällen så tittade jag och Magnus på film. Vi såg "The next three days".



Om filmen:
John och Laura lever ett lyckligt familjeliv, tills den dag Laura döms för mord. Övertygad om Lauras oskuld bestämmer sig John för att frita henne från fängelset.

Så tyckte jag:
Jag tror aldrig att jag har sett en dålig film med Russel Crow. Han är en av mina favvo skådisar, och jag älskar de flesta av hans filmer. Och lika är det med denna, en riktigt spännande film. En mycket bra film som alla bör se!

++++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback