Mys framför melodifestivalen

Datum: 2011-02-07 Tid: 20:51:57
Mår så där idag.....känner mig trött, seg, febrig mm. Men ändå åker jag och jobbar, det är bara att äta ipren och försöka hålla humöret uppe. Men när det var dags att sluta så längtade jag verkligen hem till soffan och min älskling. Och där låg jag resten av dagen/kvällen. Vi hade köpt hem lite smått och gott som vi mumsade i oss framför Melodiefestivalen.
Och vad tyckte jag om årets första deltävling då? Jag är så glad att både Danny och Swingfly gick vidare, för de var helt klart bäst ikväll. De andra förstår jag inte ens vad de hade där att göra.

När det var slut så titade vi på filmen "Erin Brockovich" med Julia Roberts, den är ju så bra. Och den var inte slut för än klockan halv ett. Och så länge var det länge sedan som jag var vaken. Men jag är ju ledig imorgon, så då går det ju rätt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback