Mariadagen

Datum: 2011-02-28 Tid: 11:40:35
Har sovit skit i natt, svettas/frysit, svettas/frysit och hostat och hostat. När är det dags att bli frisk då? Känns som om det kommer att dröja med tanke på hur jag mår idag.

Fick ett samtal av min läkare idag och han sa att det lät som en influensa (det är även något som går just nu). Så det bästa är att vila, sova, äta och dricka. Då tar tydligen kroppen själv hand om viruset. Men just nu så har jag väldigt svårt att äta, har ingen vidare aptit och ingenting smakar något, så det blir mest kräm, youghurt, soppa.

Fick även höja dosen på mitt levaxin från 75 till 100, se om det blir någon skillnad. Jag fryser ju fortfarande, tappar hår, känner mig trött och är torr, så det ska bli spännande att se. Det bästa vore ju om det gav mig en skjuts med vikten, då ska jag bli jätteglad då jag stått stilla väldigt länge nu. Men efter den här dunderflunsan så har jag nog tappat några kilon då jag knappt kan äta.



Idag är det den 28 februari, vilket innebär att Maria har namnsdag. Så jag säger grattis till alla som heter Maria, bla till mig själv (mitt andra namn), till världens bästa mamma och till min vän Helena (hennes andra namn).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback