Grymt bra filmtips

Datum: 2011-02-26 Tid: 18:57:04
Sov till 09.30 idag, kände mig nästan värre idag än igår. Tokhög feber, ont i varenda liten kroppsdel, fryser/svettas hela tiden. Käkade lite frukost innan jag gick och la mig på soffan, breved Magnus som satt och spelade tv-spel efter att ha målat och fixat en massa på morgonkvisten.
Självklart så tokslocknade jag och sov i några timmar till på soffan. Proppar i mig en massa piller för att få ner febern, men det händer ingenting. Det som är positivt med att ha flunsan är väl att jag förhoppningsvis tappar något kilo då jag har svårt att äta, dålig aptit, mm.

När jag vaknade så tittade jag på filmen "Burlesque" med Cher och Christina Aguliera. Vid 16-tiden så dök pappa och farbror Patrik upp, de gjorde oss sällskap vid middagen. Senare på kvällen så åkte Magnus, pappa och Patrik till Bollnäs och bowlade. Jag önskade att jag också var frisk och hade fått följt med, men det får bli en annan gång.

Snart är det Melodifestivalen =) hoppas älsklingen hinner hem till dess.



Om filmen:
En flicka från landet som kommer till Los Angeles och gör succé på en burleskklubb.

Så tyckte jag:
Jag älskar ju filmer som "Coyote ugly" och "Moulin Rouge" och den här var lika fantastisk den. Helt underbar, vilka fantastiska röster de har, speciellt Aguilera. Härligt med alla scenkläder, allt smink och alla hår, man får massor av inspiration. Aguilera var en mycket bättre skådis än vad jag trodde. En riktigt feelgood film! Se den här!

+++++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback