En liten sjukling

Datum: 2011-02-07 Tid: 20:43:30
Kände redan på tåget igår kväll att jag började få ont i halsen och att något virus lurar i kroppen. Och visst var det så, på fredag morgon när jag vaknade hade jag feber, ont i halsen, huvudet och kroppen. Men det var bara att stoppa i sig en ipren och åka till jobbet och se glad ut.

När jag slutade jobba så kom Magnus och hämtade mig i vanlig ordning ;) så åkte vi hem och käkade lite mat. Sedan kröp jag ner i soffan, under täcket och somnade. Sov till kl 20.00 då det var dags att titta på Let´s Dance. Orkade inte vara uppe så mycket längre, så när det var slut så väntade sängen. Måste sova, försöka kyrera mig tills morgondagens jobb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback