Lite nytt julpynt till hemmet

Datum: 2011-12-07 Tid: 21:40:47

Fredag den 25 november

Jag är ledig idag men har ett möte med banken vid 13.00. De ville värdera om vårat hus samt prata pension (vilket egentligen känns väldigt långt bort just nu). Men vi fick beröm för vårat sparande osv, så det var roligt. Efter att vi hade varit på banken så åkte jag hem till Jennie som lagade två stycken av mina naglar som hade råkat gått av. Sedan tog jag mig en tur på stan och köpte lite saker till advent. Det blev bla en nytt ljusfat, nya ljus och röda sidenband.

Enkelt men fint i mina ögon...

Och så blev det en röd duk och i fönstret ska det upp röda julstjärnor på fot. Blev väldigt mysigt med lite färg i vårat annars så vita/svarta hem. Känns riktigt mysigt och hemtrevligt med rött.

Eftersom Magnus jobbade kväll så bjöd jag in mig själv på middag hem till mor och far. Och där blev jag i vanlig ordning bjuden på en riktig gourmet måltid. Åkte hem lagomt till Idol och vid 21-tiden dök älsklingen upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback