Reklaminspelning för Canal +

Datum: 2011-08-30 Tid: 10:27:50

Idag har jag ett litet annorlunda jobb, jag ska nämligen göra hockeykillar svettiga. Kanske undrar ni hur det ska gå till?! ;) Hihi! Många tycker nog att detta låter som värsta drömjobbet, styla och sminka hockeykillar till en reklamfilm för Canal +. Och jag kan väl säga att det var inte helt fel. Jag har fixat i ordning hockeygrabbar från alla möjliga lag, men de som var mest kända och som det skulle ligga fokus på, var bla en hockeykille från DIF, en från Brynäs och AIK.

Förrutom att smörja in dem med babyolja och spreja ner dem med vatten för att få rätta effekten av svettlooken, så skulle en blöda näsblod, ha en blåtira, sytt ett stygn på kinden, blåmärken i ansiktet mm. Och det är ju inte bara....Men det var ett riktigt roligt jobb, trevliga killar och så grymma teamet att jobba med. Så dagen rullade på väldigt bra och vi var klara till kl 18.00 som planerat.

Den här reklamfilmen kommer att börja rulla på tv4 nu den 31 aug, så då får ni hålla utkik efter mina svettiga hockeykillar ;)

När jag slutade så kom älsklingen och hämtade mig så åkte vi förbi den "Thailändska tigern" på söder och köpte med oss thaimat hem. Så fick det bli en stor påse med godis, det kände jag mig så värd efter den här svettiga dagen ;)
Det blev en riktigt myskväll hemma i lägenheten.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback