Nya snygga rosa naglar

Datum: 2011-08-30 Tid: 10:03:05

Då var man ledig igen då (3/8-11), men det blev ingen sovmorgon för det. För klockan 09.00 så hade Jennie fixat så att jag fick komma och få mina naglar fixade. Hon gör absolut det bästa naglarna, har aldrig haft så hållbara naglar. De sitter stenhårt även om de blir superlånga vilket mina har blivit nu. Den här gången fick det bli rosa glitter på tipparna, me like....det är så "Jag", passar mig ritkigt bra ;) Tror att det har varit snyggaste färgen hittills och då har jag provat en hel del.
Jennie har ju jobba hos "Lotta´s" i Bollnäs men nu ska hon byta ställe till "Minispa" som ligger i Vallsta. Så då blir det ännu närmare för mig =)

(Inte min hand på bilden, men sån här glitterfärg har jag på mina tippar nu, så snyggt!)


Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

Super snygga Linda!! Tänker ha något liknande nu i oktober då det e den rosa månaden (BröstCancer)... Vad duktiga ni e som jobbar o står i:) Hälsa Magnus!!! Hoppas vi ses snart... PoK

2011-08-31 | 21:50:00
URL: http://trettipluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback