En tur till Spiken

Datum: 2011-08-26 Tid: 21:10:45

Eftersom jag och Magnus tillbringade hans födesledag i Smögen. Så ville hans föräldrar bjuda ut oss på middag och fira Magnus. De tog med oss till "Spiken" en liten fiskeby ute på Kållansö i Vänern.

Där åt vi buffé på en fiskerestaurang, ett jättemysigt och trevligt ställe. Men då jag inte är något större fan av fisk (typ sill och annan vit fisk) så höll jag mig till den underbart goda pepparlaxen och den gravade laxen.

När vi hade ätit klart så tog vi en runda runt ön och kollade in alla små fiskbodar mm som ligger där ute. Köpte oss sedan en varsin mjukglass som vi åt på bryggan medans vi tittade på alla båtar som låg i hamnen.

Det var en mycket trevlig dag.....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback