En tripp till Ullared

Datum: 2011-08-17 Tid: 12:33:13




Mån 15/7 klockan 08.00 satte vi oss i bilen och vår resa ner till Ullared började. Det tar ca 2.5 timme från Skövde till Ullared. Det var Magnus pappa Leif som körde så då passade jag på att sova lite, morgontrött som jag är ;)
När vi kom fram så var det redan fullt med folk, vi fick parkera bilen långt ifrån varuhuset och det har aldrig hänt när vi har varit här tidigare. Men det är sommar, dåligt väder och vad passar inte bättre än lite shopping då.

Tyckte tyvärr att det inte fanns så mycket roligt den här gången. Det blev mest strumpor, boxer till Magnus. Några pocketböcker till mig, snyggt fodral till min mobil, en massa härliga duschcremer och bodylotions, plus en massa annat smått och gott.

Jag får nästan smått panik när jag är där inne och det är så sjukt mycket folk. Alla bara trycker och knuffar sig fram. Kör på ens hälar med kundvagnarna och det gör såååå ont! Speciellt de äldre, de är hur fräcka som helst. Ingen hänsyn här inte!

Det blev kinabuffé till lunch och i närheten av restaurangen låg en filmbutik som hade rea så där fyndade jag alla "Twillight-filmerna" samt "Snabba cash".

Trodde att jag skulle komma ut från Ullared så här, men så blev det inte den här gången tyvärr.....






På vägen hem så stannade vi på en massa andra butiker, bla Lager 157 där jag köpte en mysdress samt en massa basic linnen. Magnus köpte en snygg vit adidaströja, mm.
Var helt slut när vi kom hem så vi åkte och köpte oss en varsin sallad som vi mumsade i oss medans vi såg några avsnitt av "Hell´s Kitchen" innan det var dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback