Två nya dessertböcker till mig

Datum: 2011-04-18 Tid: 19:57:53
Idag jobbar jag mellan 09.50 och 16.00, en riktigt soft dag. Har haft en hel del att göra idag, massor av varor att plocka upp, byta plats på vissa märken, mm. Idag fick jag lunchsällskap, det var trevligt. Jag och Julia hade inte tagit med oss någon lunch så då tog vi en lucnhdejt på "Roy´s". Så trevligt att få sällskap, ha någon att prata med och snacka lite skit med. Men som alltid när man har trevligt så sprang lunchen iväg och det var dags att gå och jobba de sista timmarna för dagen.

Köpte med mig två underbara kok/bak/dessert-böcker hem idag. Den ena heter "Dessert och bakverk" och den andra "Kärleksmums".



Åkte med älsklinge hem när han hade slutat och när vi kom hem så lagade vi mat. Kycklingfilé med ugnsgrönsaker, tzatziki och chillibea. Mums vad gott!

Och nu sitter vi i tv-soffan och myser, jag bloggar lite eftersom jag inte har gjort det på några dagar och Magnus han spelar tv-spel.
Snart blir det en dusch och lite massage =)

Idag är det även sista dagen för mig som 27 åring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback