Plåtning för Vällingby City

Datum: 2011-04-04 Tid: 10:38:17
Idag började jag klockan 08.15 eftersom jag hade lämnat allting kvar på plats (make up/styling). Det var samma modeller som dagen innan som skulle sminkas. Och allting skulle se ut som på reklaminspelningen, så det gick mycket smidigt idag. Det var lite softare tempo idag jämfört med igår.

Jag blev hemskickad redan kl 16.00 idag, då hade jag gjort mitt för den här gången. Kändes rätt bra måste jag säga då jag har en lång bilresa framför mig. Åkte hem till lyan och packade med allt som skulle med och sedan bar det av till Kista där jag skulle möta upp pappas polare som har en butik som säljer Samsung tv/videos/hemmabio/mm. Fick åka efter honom till Jakobsberg där han håller till.

Eftersom pappa hade fått med sig fel tv hem sist så var jag tvungen att byta. Blev ganska sugen på att köpa ett hemmabiosystem till vardagsrummet, så snyggt....med tuch och grymt snygg designe och vilket ljud...wow!. Han hade också en 58" tv till riktigt bra pris som skulle göra sig riktigt bra i våran gillestuga.

Kom hem vid 22-tiden och då var det bara att hoppa i säng eftersom jag ska upp och jobba imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback