Hur länge kan vara sjuk???

Datum: 2011-04-04 Tid: 11:07:46
Idag känner jag mig inte alls pigg, huvudet spränger, käken spänner, det känns som om någon har slagit mig över ögonen, rossligare i halsen, hostar väldigt mycket. Funderar på om jag ska åka in på akuten och be en läkare titta på mig eller om jag ska vänta tills imorgon måndag och gå till hälsocentralen. Det fick bli det sistnämnda, annars så blir man väl bara sittande i flera tim och få vänta på akuten och det orkar jag inte.

Vid 13.00 så kom mamma och hämtade mig, hon skulle bjuda mig på tacos idag. När jag kom fram så la jag mig på soffan och bläddrade i tidningar tills det var dags att äta. Synd att man inte har 100% smaksinne just nu, ingenting smakar någonting just nu =( Sedan så blev jag sittande i soffan och tittade på en polisserie på tv4+ (112 Poliser) som var riktigt bra.
Åkte hem till mig strax efter 17 och vid 18.30 kom älsklingen hem och pysslade om sin lilla sjukling. Kl 20.00 så var det "Sthlm - Båstad" på tv´n. När det var slut så kröp vi ner i sängen och invigde våran nya sovrums-tv. Vi började se på filmen "Hämnden" med Persbrandt. Den verkar vara riktigt bra, fortsättningen får vi se imorgon kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback