Härligt med vårsol

Datum: 2011-04-06 Tid: 10:27:56
Godmorgon onsdag...usch vad dagarna går fort, snart är även den här veckan över. Vaknade vid 09.30 i morse och trodde att jag kände mig lite piggare. Men hann inte mer än att sätta på mig lite kläder och sätta mig och äta frulle så kände jag hur det typ exploderar i både huvud, käke och kinder. Tror att jag ska ringa min doktor redan idag och be om pencilin, måste jag verkligen vänta tills imorgon?

Har ringt och beställt tid hos min frisör Sussie för att äntligen få bleka utväxten. Det skulle behöva göras redan idag, men det känns så där att åka till frissan när jag är hemma och är sjuk från jobbet. Jag hinner i allafall få det fixat innan jag fyller år =)

Nu ska jag linda in mig i en filt och sätta mig ute i solen med min bok och få lite frisk luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback