Fredag 1 april

Datum: 2011-04-04 Tid: 10:51:11
Undrar vad det är för fel på mig, först influensa, sedan förkyld och nu tror jag att det är dags för bihålorna el lunginflammation. Varför blir jag aldrig frisk?
Vaknade i morse och hade väldigt ont i huvudet, det känns även som om jag har tandvärk i överkäken, spänner under ögonen och när jag hostar känns det som om huvudet ska explodera.

Efter att jag hade slutat så köpte vi med oss take away käk och åkte hem och satte oss framför tv´n. Vi tittade bla på "Talang".

Har ni blivit lurad idag då?
Jag gick i allafall på det mesta kan jag säga, speciellt det där med bollnästorget som det stog om i tidningen. Men annars så har jag klarat mig rätt bra =)

Pappas vän Peter fyller 50 år idag, grattis till honom. De har det säkert jättebra i Thailand nu, pappa, Peter och Tony. Allihopa fyller 50 år nu i början på april och de firar de tillsammans nere i ett varmt Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback