Myspys dag med världens bästa pojkvän!

Datum: 2010-09-05 Tid: 11:18:17

Igår lördag så hade jag och Magnus en riktigt myspys dag tillsammans. Först så åkte vi in till Söder och käkade min favorit ceasarsallad på mitt favorit café "Baresso". Sedan var tanken att vi skulle fika på "Cupcake Stockholm" på St.eriksgatan 83, men det var så litet och fanns så få sittplatser så vi köpte med oss 5 st mini cupcakes hem i stället. Så i stället gick vi till ett annat mysigt café som heter "Levinsky`s Café" där jag drack en varm choklad och mumsade i mig en härlig kanelbulle. Vi satt på deras softa uteservering och myste, spanade på folk osv.

 

Magnus "hälsotallrik"

 

Min "Ceasarsallad"



Jag och min underbara Älskling!

 



Efter det så var det dags att åka och handla lite till kvällens middag på Kvantum i Kungens Kurva. Sen hem igen och slänga sig på sängen och läsa några sidor ur boken jag läser just nu medans Magnus spelade tv-spel.
Till middag gjorde vi en kalorisnål potatisgratäng som vi åt tillsammans med fläskytterfilé och sallad, mycket gott!

Fick lite massage av älsklingen medans vi tittade på några avsnitt av "Andra Avenyn".  Lite senare på kvällen så kokade vi oss lite te och hade smakprovning av de söta små minicupcakesen som vi hade köpt.
Vid 23-tiden var det läggdags, Magnus ska ju upp och jobba tidigt imorgon bitti medans jag kan ligga kvar och dra mig ;)

Paketet med cupcakes....



Innehållet....5 mini cupcakes i olika smaker ;) Mums!


Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

MysPys ni haft det!!! Ni skulle ha hört av er när ni var utanför, vi va hemma till fyra sen åkte vi till Andy´s lekland:) I da e Birka dagen här hos oss, så vi ska ut o fika, hi hi... Kom förbi om du har tid?? PoK

2010-09-05 | 12:36:20
URL: http://trettipluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback