Renoveringsplaner

Datum: 2010-09-08 Tid: 13:48:52

Igår gjorde jag och älsklingen inte allt för mycket på hans lediga dag. Vi var till Colorama och tittade på tapeter, men shit vad mycket det finns att välja. Hur ska detta gå? Och så ska man komma överens också ;) hihi! Men vi är nog rätt så överens om det mesta tror jag ;)
Nästa stopp var Bauhause, där tittade vi på golv, klinkers, kakel mm...Och lika där, oj så mycket snyggt och oj vad allt kostar mycket pengar.
På vägen hem så svängde vi förbi Heron City och köpte med oss lite thaimat hem. Jag har längtat efter thaimat, det är ju så gott.
När vi kom hem kröp vi ner i soffan och mumsade i oss maten medans vi kollade runt lite på nätet.

Till middag så gjorde vi hemmagjorda hamburgare, bra mat till kvällens fotbollsmatch.
Sverige vann överlägset med 6-0 och Kung Zlatan gjorde 2 mål!!!
Avslutade kvällen i sängen med 2 avsnitt av "Andra avenyn" som jag har blivit helt besatt av känner jag. Jag lyckades även smöra till mig 30 min massage av älsklingen. Så nu kommer jag nog att sova gott!

 När vi kröp ner under täcket för att sova så kom tårarna, det är så mycket för mig just nu...så det är svårt att hålla tillbaka. Men tur att jag har världens bästa pojkvän som lyssnar, stöttar, tröstar och pushar mig i allt.
Allt kommer nog att bli bra till slut men med mitt tålamod så känns det som evigheters väntan....Varför kan jag inte få må bra NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback