Middag ute och sen tv-mys hemma

Datum: 2010-09-03 Tid: 12:03:44

Det fick bli thai/kina buffé till midddag igår, på restaurang "Dragoon House" på Söder. De har massor att välja på samt att de har underbar sushi där, mums! Härligt med buffé när man kan välja vad man vill och man kan äta hur mycket man vill.
Alla blev jättemätta så vi rullade nästan ut där ifrån.....När vi satte oss i bilen så kom regnet. Pisshösten är här!

Hemma igen så satte vi oss i soffan och tittade på den nya tv-serien "Välkommen hem" som följdes av nypremiären av "Kniven mot strupen". Två mycket bra serie på tv3 som jag kommer att se i höst. Välkommen hem var det Lotta som var programledare, henne jobbade jag med under inspelningen "Ett fall för Louise". Den påminde en hel del om "Extreame home makeover", vänner som hjälper personer som betytt mycket för dem och inte har det så lätt. Det fick mig att fälla några tårar i allafall, känslig som man är =)

Senare på kvällen kom pappas bilkunder från Lund och när han gick ner och gjorde business så kröp jag och Magnus till sängs. Magnus ska ju upp och jobba tidigt imorgon.
Själv så har jag inte så mycket inplanerat mer än träning och städa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback