Måndagsångest

Datum: 2010-09-20 Tid: 10:27:18

Jaha då var det måndag igen, alltid lika tråkigt!
Vaknade första gången vid 05.00 då Thomas bror pös iväg, sedan var nästa gång vid 07.20 då Magnus åkte och jobba och nästa gång kl 07.50 då Magnus messade mig. Då borde jag ha klivit upp men det gjorde jag inte, så 40 min senare så pallade jag mig upp och käkade lite frukost.
Ute är det ritkigt höstligt, grått, mulet och regnet hänger i luften.
Jag har nu satt mig vid datorn för att göra lite nytta sedan så får vi se vad som händer resten av dagen.

Känner mig väldigt trött, seg och matt....jobbigt att aldrig förkylningen släpper helt. Vill vara 100% frisk, så att jag orkar göra något. Helst av allt så skulle jag bara ligga inne i sängen och kolla på serier och läsa ur min bok. Men lite nytta här hemma först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback