Dagens träning

Datum: 2010-09-08 Tid: 13:56:08

Det var tungt att kliva upp i morse vid 08.30 när klockan ringde. Huvudet sprängde efter nattens tårar. Vi somnade om och vaknade vid 09.15 nästa gång och då var det dags för frulle. Strax innan 11.00 så gjorde Magnus mig sällskap till gymmet, så medans jag gymmar så tog han en powerwalk. Jag körde styrketräning i 1 tim och avslutade med 35 min intervallträning på crossen (500 kal).

När jag kom hem så hade Magnus redan hunnit åkt till jobbet, han börjar kl 13.00 idag. Men gulleplutten min hade lämnat mig en söt liten lapp på byrån i hallen som jag möttes av när jag öppnade dörren =) Världens bästa!

Har nu fått i mig ett mellanmål, hunnit duschat och nu väntar dagens lunch.

Vad ska man hitta på sen då???

Ikväll är det i allafalla Idol på tv´n =) alltid lika roligt! Men varför måste de lägga "Arga snickaren" på kanal 5 samma tid??? Helt sjukt...jag vill ju se båda =) Tur att det finns webb-tv, men ändå!
Klockan 22.00 är det premiär av "Kungarna av Tylösand", även om det säkert bara är skit, skandaler osv så kommer jag att se det ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback